Prekių katalogas

Pristatymo būdai

  • Užsakymo pateikimas


    Iš karto po užsakymo pateikimo, mes atsiųsime Jums užsakymo patvirtinimą su visomis detalėmis. Prašome pasitikrinti ar teisingai nurodėte savo vardą, pavardę, adresą bei telefono numerį, kuriuo gausite informaciją dėl siuntos pristatymo.


    Pristatymo trukmė


    Internetu įsigytas prekes, kurias turime sandėlyje, pristatome:

    Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje per 1-2 d.d.

    Lenkija 2-3 d.d.

    Suomija 2-4 d.d.

    Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Liuksemburgas, Olandija, Prancūzija, Slovakija, Vokietija 3-4 d.d.

    Didžioji Britanija, Italija, Kroatija, Slovėnija, Švedija, Vengrija 3-5 d.d.

    Airija, Bulgarija, Graikija, Ispanija, Portugalija, Romunija 5-8 d.d.

    Prekes kurias reikia užsakyti, pristatome per 7-14 d.d.

    Pristatymo kaina

    Jūsų užsakymo pristatymo kainą galėsite matyti:


    • Prekių krepšelyje;

    Didesnių matmenų ar svorio siuntos pakuotėms (kai siunčiamos tokios detalės kaip priekinis stiklas, kėbulo dalys ir pan.) gali būti taikomas didesnis pristatymo mokestis, dėl kurio sutariama atskirai.

    Jei jums patogu, galite užsakytas prekes atsiimti patys. Tokiu būdu Jums nereikės mokėti jokio pristatymo mokesčio.
    Atsiimti prekes galite AP Motors, UAB būstinėje, esančioje Šilutės pl. 25, LT-95107 Klaipėda. Tel.: +370 608 39907
    Darbo laikas: I-V 8.30 -17 val. VI, VII nedirbame.


    Pristatymo būdai

    Prekes pristatysime Jums patogiu būdu:

    • DPD pickup tinkas;
    • DPD kurjeris;
    • Autobusų stoties siuntos;

    Prekių priėmimas


    Priimdami pristatytas prekes, patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Galimi siuntos pakuotės pažeidimai gali būti tokie kaip nenatūralūs pakuotės įlinkimai, įplyšimai, gilūs įdūbimai, įdūrimai, sugniuždyti pakuotės kampai, sudrėkusi pakuotė ar likusios išdžiūvusios drėgmės žymės, bet kokie kiti nekokybiškos pakuotės požymiai. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas, tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.

    Kilus klausimams skambinkite +370 608 39907 arba rašykite help@apmotors.lt